Tot ce trebuie să știi despre somnul de frumusețe

Sabio-banner-crema-bogata-noapte-ten-matur

Un somn odihnitor este esențial pentru ca dimineața să te simți energizată și în formă, dar oare te poți trezi și mai frumoasă? Ei bine, da! Există un motiv întemeiat pentru care i se mai spune și somn de frumusețe: este esențial pentru regenerarea pielii.

În timp ce unii ar putea crede că este doar o expresie menită să atragă atenția, somnul de frumusețe este cât se poate de real. Când dormim, hormonul stresului (cortizolul) scade și hormonul somnului (melatonina) crește. Acesta din urmă are un puternic rol antioxidant, prevenind degenerarea celulară. Cu alte cuvinte, noaptea îi oferă pielii noastre posibilitatea de a se recupera în urma posibilelor efecte ale factorilor dăunători la care a fost expusă în timpul zilei. Iată, așadar, în sfârșit, o metodă naturală de înfrumusețare, care nu cere niciun efort din partea ta! Mai ales dacă ții cont de un aspect esențial: cea mai profundă și regenerativă perioadă de somn este cuprinsă în intervalul orar 22.00 – 02.00.

În cele de mai jos ți-am pregătit câteva recomandări simple, pentru a-ți ajuta pielea și părul să aibă un aspect mai tânăr și mai sănătos înainte chiar de a-ți începe rutina zilnică de frumusețe.

Ochi mai luminoși

Odihna insuficientă poate avea ca efect aspectul umflat al ochilor, dimineața. De ce? Pentru că, sub stres, nivelul de cortizol din organism crește, ceea ce modifică echilibrul nivelului de sare din corp. La rândul său, acest lucru poate duce la retenția apei, cauza aspectului umflat. Un truc simplu este acela de a folosi o pernă sub cap, pentru a împiedica fluidele din organism să se acumuleze în jurul ochilor.

Piele tânără, strălucitoare

În timpul somnului, pielea își revine în urma eventualelor daune suferite pe parcursul zilei, din cauza razelor UV sau a poluării. Profită de această perioadă de regenerare, curățând tenul înainte de culcare și alegând produse care vor optimiza procesul de recuperare, astfel încât să te trezești cu o piele mai sănătoasă.

Mai puține riduri

Noaptea organismul lucrează pentru a crea colagen, care menține pielea fermă și netedă. Ce ai tu de făcut? Pentru a te asigura că te trezești fără riduri, dormi pe spate. Poziția într-o parte în timpul somnului pune presiune repetată asupra pielii, ceea ce provoacă cute ale obrajilor și poate duce în timp la urme permanente.

Păr mai puternic și mai sănătos

Somnul de frumusețe contribuie și la sănătatea părului. Odihna este necesară pentru sinteza adecvată a proteinelor din compoziția acestuia și are impact la nivel hormonal, cu efect benefic asupra creșterii și aspectului părului.

Ce ar trebui să aplici pe față înainte de culcare?

Demachiant

Alege pentru seară un demachiant blând, cu un pH echilibrat, care nu va îndepărta uleiurile naturale ale pielii și va menține mediul ușor acid de care bariera cutanată are nevoie pentru a rămâne intactă și sănătoasă.

Recomandarea Sabio: Apă micelară hialuronată, 45.22 lei

O cremă de noapte anti-age

Înainte de culcare, nu sări peste aplicarea unei creme sau a unui ser hrănitor. Aceste produse sunt mai eficiente în timpul „ciclului de reparare a pielii”, care are loc noaptea, și ajuta tenul să contracareze apariția liniilor fine. De asemenea, nu poți uita balsamul de buze!

Recomandările Sabio
Cremă bogată de noapte pentru ten matur, 65.26 lei
Vibrant Face Serum for dry & mature skin, 49.98 lei
Balsam de buze cu geranium rose, 7.68 lei

Tu ce faci pentru a te bucura de un somn regenerator? Trimite-ne mesajul tău printr-un comentariu în baza acestui articol.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *